Friday, January 27, 2012

Dizzy Friday

Terlalu banyak keje (like owez).

Namun banyak yang tak dapat nak disiapkan sebab banyak nyembang dari keje. Ye, mood hujung minggu dah datang. But i think i need to come to office tomorrow sebab Monday ada outstation.

Hobby baru tak bersentuh lagi walaupun setiap masa tercari-cari time bila nak mula. mesti tau nak bahagikan masa and kerja and oso life after office (not life after death).

talking about death, a friend's wife died in a car accident this afternoon. Eventho aku tak suke ko, tapi situasi ko sekarang membuatkan aku masih mampu memberikan salam takziah buat ko sekeluarga. hope this incident memberi banyak pengajaran pada tuan dan keluarga tuan. Saya juga tidak menginginkan ia berlaku pada saya, tetapi yang berlaku ini rasanya sudah cukup menginsafkan tuan (dan juga diri saya) bahawa kegembiraan dan penderitaan boleh datang dan diragut pada bila-bila masa.

To all friends, selamat berhujung minggu. i know uoll need a good rest after a good long rest.

Whateva!

No comments: