Monday, March 29, 2010

Geram

Geram sangat hari ini.

Aku sampai KLIA jam 7 pagi sebab flight nak ke Kuching jam 8.15 pagi. jam 5.15 pagi tadi aku bergegas bangun dan bersiap.

Sampai di KLIA...

"maaf encik. flight ni kita cancel dan tukar ke flight ke jam 11.40 pagi. masalahnya nama encik tiada dalam sistem sebab tu la encik tak boleh check in kat KIOSK tadi"

Dalam hati...

"kalau saya lempang cik ni saya dapat tak flight jam 8.15 tu?"

... huih! Geram.

Ni nak update blog pun geram gak sebab tetiba lak line buat hal. VAIO ni pun buat hal. Opis pun buat hal jugak. ni rasa macam nak melenting nih!

Oh ya, aku bercuti hari ni. Ini yang membuatkan aku sangat GERAM sebab aku kena pi meeting. dan macam biasa bos2 aku macam tak tau dan tak bersalah pulak bila aku terpaksa keje.

Apapun, aku dah nak naik flight nih. kang kalu tak geram baru aku masukkan entry lagi. banyak mende sebenarnya yang aku nak cerita tapinya banyak sangat masalah. jadinya biar la tenang sikit sebelum aku update.

Chow!!!

2 comments:

MamaIcha said...

lempang jgn tak lempang :P

cacah said...

:)

bersabar je la.