Monday, March 15, 2010

Uban, Facebook dan BB Service

Cerita 1 : Uban

Masa gunting rambut minggu lepas...

Amoi tukang gunting : Haiyak!!! Manyak uban ooo...

Aku : Ya ka? (dalam ati: aku lempang kang minah ni).

Cerita 2 : Facebook

Dah buka akaun Facebook semalam. Hari ini enset aku tak renti-renti menerima permohonan untuk di "add" sebagai friend.

Malas nak layan... kalau dah malas sangat nanti aku delete je akaun tu.

Cerita 3 : Blackberry Service

Disebabkan kelemba'bi'pan orang kat Celcom buat keje, aku terpaksa ke Branch Celcom terdekat untuk activate BB Service tu.

DAn hari ni dah bole start chatting ngan member yang ada BB. kononnya for free tapi RM30 yang dibayar tu ko tak ingat ka????

End of stories...

4 comments:

cacah said...

kata orang, life begins at 40! :P

MamaIcha said...

byk uban tue tandanya dah tua :P
chatting mau, bayar tak mau...keji!!!!

gambit said...

Cacah, that's 8 years from now. =P

Ma3risa (penat nak tulis ma tu 3 kali), bukan tua la, mature.

cacah said...

ni...tak nak updet da ke?