Wednesday, July 21, 2010

FB

mungkin terlalu banyak masa yang diluangkan pada FB menyebabkan blog ini semakin sepi.

Ye la, sapenye pun yang nak baca kalau ceritanya sekadar banyak keje kat opis dan hal-hal yang tidak menarik. Tapi rasanya nak isupkan semula blog ini yang tak lama lagi nak meninggal. Tapi mau cerita apa ya???

Oh ya, aku punya blog ini akan menyambut hari jadinya yang ke-2 tak lama lagi. begitu jugak ngan tuan punya diri. mengenangkan entry-entry lama membuatkan aku semacam rindu lak nak tulis banyak-banyak tapi apakan daya semakin malas pulak.

Tengok la kalau ada cerita sensasi. Ni baru abis makan tengahari, bos belanja sempena menjadik penerima APC beberapa bulan yang lalu. TQ boss, nanti minggu depan aku lak yang belanja.

p/s: bos kata aku nak belanja sempena pertunangan aku. Pepandai je buat spekulasi.

3 comments:

Mrs. Mel said...

jangan lupa saya sekali ek.. manalah tau kot² tak perasan masa nak order utk berapa orang minggu depan tu.. hik hik hik

cacah said...

comel je bos bergurau senda macam tu... lalala

gambit said...

Mrs Hakim, owh... misti dijemput sama.

Ecah, chomel ke??? (pengsan kejap perasan best)