Tuesday, July 20, 2010

Lamanya!!!!

Lamanya aku tak update blog.

Diakui aku memang terlalu sibuk dengan keje baru (tanggung keje orang) disamping keje-keje lama. Semalam assistant baru lapor diri menggantikan yang sedia ada. Kalau dia masuk at least kurang sikit beban aku (ye ke???).

Minggu lepas aku sepatutnya bercuti tapi tak jadi sebab ada keperluan mendesak kat opis. Minggu ni macam tu jugak. Esok aku mau cuti tapi kena lak ganti orang gi meeting. petang ni chair meeting, also ganti orang.

Huh!!!

Aku tak tau beraa lama lagi aku akan bertahan. Aku cuba bertahan... mesti kena bertahan. hmmm....

Tidak ditimpakan sesuatu diluar kemampuan, insya Allah.

Selamat menghabiskan kerja yang ada (yang tak pernah abis).

3 comments:

cacah said...

come on~ you can do it!! :)

MamaIcha said...

ishhh...hidup lagi rupanya...hahaha!!!!

kata sayang MOT kan...tahan tahan tahan :P

gambit said...

Cah, memang tengah bertahan ni. huahua

Juju, idup lagi laaaaa. (sambil draf surat mintak posting)