Tuesday, February 2, 2010

I am...iPhoneless

Tetiba lak skrin iPhone aku gelap semacam.

Riwayatnya dah hampir berakhir agaknya. Elok je aku letak depan TV tadi sebelum mandi. Masa nak tengok kekalau ada sms, tetiba lak dia legam. Iskh! Puas jugak la aku godek-godek. Tekan sana, tekan sini. Last-last terpaksa aku usung ke kedai Maxis Jusco S2 untuk bedah siasat.

laporan awal post morterm menunjukkan nyawanya memang dah singkat. harus dihantar baiki segera.

Berapa lama?

4-6 minggu.

WHAT?????

Do you think i can wait that long????

Bila nampak aku macam naik antu je, cepat-cepat salesman tu kata "maybe Apple will replace the phone for you. Totally new." Betul ke tu? Atau adakah ia taktik untuk mengelak aku menjadi hantu kat kedai maxis tadi.

Apapun, aku tinggalkan kedai Maxis tadi dengan satu ayat...

"i would like to book iPhone 3GS, please".

Damn, i just cant live without my gadget!

No comments: