Tuesday, May 18, 2010

Demam

Semalam demam agak teruk.

Mana lak sakit tekak (sebab terhidu asap rokok di ruangan ber'air-cond') dan panas badan. mana lak batuk-batuk (lite-lite saje). mana lak sakit tulang belulang dan muscle sekalian (ye la, pi gym konon. angkat besi macam dah eksesais 5 tahun tapi hampeh).

jadiknya, demam tak tentu pasal. dah la pulak aku cuti semalam. baik aku ambik MC je dari aku cuti. abis cuti aku cenggitu je sebab demam.

hari ini tetiba ok lak dia. ada batuk sikit tapi demam dah kurang. muscle pun tak sakit sangat dah. tapinya dah kena start jog dan gym balik.

impian 6 pax tu masih ada walaupun umor dah 3 dekad.

huihhhh!!!!!!

5 comments:

qirzah said...

alahai . . . cian dia . . .

gambit said...

ye la, tak macam orang tu...

BTW, bila nak jadi orang Malaysia balik ni? hehe

qirzah said...

Rindu ke? Aku sampai KL around last week of Jun.

gambit said...

iyo la tu. back for good?

qirzah said...

Back for good . . . but bad for me.