Sunday, May 30, 2010

Toni Braxton (Pulse)


Tengah layan album ini.

Terbaru dari Toni Braxton - Pulse. Wow! Album ini antara yang terbaik dari Toni Braxton. Album terkini selepas album More Than A Woman (aku ada) dan Libra (yang aku tak ada sebab album ini tak famous dan release kat US dan Europe saja).
Single pertama, Yesterday lagu balad (2 versi) yang ori dalam album ini. yang tak ori dalam Youtube. Walaupun best tapi aku tak berapa minat sangat. Bole layan la.
Single kedua, Make My Heart, lagu fast beat dan video klip nya pun ok jugak. tariannya tidak sehebat dalam lagu He Wasn't Man Enough dalam album The Heat. Tapi iramanya catchy. Live performance untuk album ni (miming je. yang live tu hanya tariannya saja) bole dilihat dalam Youtube jua.
Single Ketiga (jangkaan) ialah Hands Tied. Antara lagu yang best.
Tapi yang paling aku minat ialah No Way. Might not be a single tapi lagu ini betul-betul melambangkan Toni dengan vokalnya yang contralto.
Mampukah menang Grammy Awards lagi? Dengan lagu-lagu yang berirama segar dalam album ini, Toni mungkin dapat Grammy lagi untuk album ini especially bila album Libra tu tak menjadi sangat.
Kalau tidak pun, it is a comeback from Toni.
Enjoy...

No comments: