Tuesday, November 3, 2009

Aku malas

Owh...yeah... (sambil menggeliat malas).

Bos (plus size one) dah balik. Aku ingatkan dah kurus tapi idok ler. Kempunan nak tengok dia kurus. Buang karan. Tapi ari ni dia tak banyak songeh lak. jadi budak baik lak dia. Dah insaf le tu naik aji.

Petang-petang ni aku terasa amat malas, mungkin sebab poket kering. Poket kering tak mengganggu gugat pola perbelanjaan semasa. Jadiknya, malam ini aku mau makan donat lagi, donat yang ada cheese itu. Wush!!! Sungguh lazat sekali. Semalam makan 3 ketul. Hari ini mungkin 6 ketul kot. Pas tu tak nak dinner. Diet! (perasan).

ni nak menghabiskan sisa-sisa 2 jam kat opis ni amat la malas sekali. Baik aku buat kopi dulu sebab mata aku ni dah layu semacam je...

it's tea (coffee actually) time!

2 comments:

MamaIcha said...

wah!!! beli donat sampai 1 dozen...byknya :D

gambit said...

Tak nak makan malam punya pasal, sebab tu la beli 1 dozen. Cukup ka???