Thursday, November 5, 2009

Tensi...

Ya, aku sangat tensi sekarang ini.

Ni pasal bos aku yang selalu sangat nak mintak info bila dia dah kuar opis. Walhal, orang yang ada info tu duduk depan mata dia. Oh, sungguh tensi aku memikirkannya sehingga aku tak lalu nak makan.

Naper la suker sangat nak nyusahkan orang. Kalau sehari tak nyusahkan orang tak bole ke? Huh! Geram ada, rasa nak bagi lempangan pun ada.

Aku masih kat opis ni, menyediakan maklumat yang dia mintak ni. Prinsip la, keabsahan la, kebertanggungjawaban la, ngok ngek ... malas aku layan orang yang dah menopos nih. Baek aku buat keje memasing...

...dan aku masih teringat PSP Go dan PS3 Slim&Lite yang aku tengok semalam. Sungguh teruja! Yang mana satu nak dibeli dulu (atau kedua-duanya????), dan tambah TV lagi???? Oh!!! Pening aku nak memikirkannya.

No comments: