Sunday, November 8, 2009

Bit by bit

Sedikit-sedikit, lama-lama jadi bukit.

Ya, utang jadi bukit, pas tu jadi gunung hempap kepala sendiri. Baru padan muka. Nothing serious, still manageable. But nearing worst. Takpe la, asal gembira (gembira ka?).

Last week my sister bagitau enset dia sudah rosak. Tau-tau je kan yang bulan depan aku nak dapat bonus tu. Dan-dan terus bagitau enset rosak. Hmm... ye la, nak buat macam mana. Lagipun besday dia hari tu dah la aku lambat wish, adiah pun takde. Takkan la aku nak diam diri kan sebab every year dia memang dapat something dari aku.

So, aku gi la cari something sesuai dengan dia. terlihat satu item ini lantas tanpa berfikir panjang di grab while harganya masih lagi sesuai dan berkenan di kalbu. Ala-ala kaedah membeli seorang kawan tu (ala, yang shopaholik not alcaholic tu), kaedah angkat-letak-angkat lagi dan terus beli berjaya dipraktikkan.

Nampaknya, bonus ujung bulan ni buat bayar utang aje la nampaknya.

No comments: