Sunday, December 6, 2009

Keluar hospital

Lama tak update blog.


Teramat sibuk. Ditambah pulak dengan hal-ehwal ujung tahun yang sememangnya semua orang tau akan sibuk sana-sini, semua nak tutup buku untuk menunggu tahun baru.


Ni rasanya entry pertama bulan Disember, 1 week after Disember. Good news, adik aku dah kuar dari hospital hari ini. Next week, dia akan duduk final exam. Aku tak tau la macam mana preparation dia masa kat hospital tu tapi harapnya dia bole buat yang terbaik.


Baru la lega hati aku dengar. mummy masih temankan dia. Aku nasihatkan mummy supaya bawak Mick balik sejurus abis exam, tak perlu tunggu sampai sesi pembelajaran abis. Ye la, bukannya ada nak belajar pun. Cikgu cikgi pun dah start packing agaknya nak balik kampung.

Baru la aku terasa macam nak buat keje. Ni macam nak buat keje opis tapi malas pulak melanda. Mungkin esok, mungkin. Aku tak tau lagi. Ntah, hati tidak tenang hari ini... malam ini...

Resah, pergi la kau jauh-jauh di keheningan malam.

No comments: