Friday, December 18, 2009

@TV3

Semalam ada program kat Sunway.

Ntah apa programnya aku pun malas nak citer sebab kurang berminat. Lagipun dipaksa pergi sebenarnya. So, dengan langkah malas aku ke sana. Well, macam biasa, just pameran biasa-biasa aje. Huh! Bila tengahari terasa lapar lak. Jadi melantak la bihun tomyam ala-ala recycle (sama aje dari bfast hingga tea and lunch. Less bajet ka???).

Then, datang la sorang reporter ni bertanya soalan. Aku pun jawab la ala-ala gomen servant yang membodek kerajaan mintak naik bonus. Masa aku menjawab tu tang tu gak mamat tu potong (teringat iklan P1Max...potong... potong... potong...). Dia kata aku bukan nak di interview kat sini tapi kat tepi banner tu. So bila aku tengok tempatnya, harus la ada kamera segala bagai. What??? On TV??? They must be kidding!

Dengan bantuan Kak Mariah Tungku Sabrah (buka kot, pakai batik aje), aku melangkah la siap posing kat depan banner. Aku ingat ada la sesi nak 2-3 kali shot sebab nak dapatkan jawapan yang terbaik. tengoknya 1 shot aje (nak banyak shot ko ingat ko artis???). So, aku berharap la shot tadi tak masuh TV coz jawapan merapu. Lunch tadi belanja kengkawan lama makan sebab happy kononnye...

Buletin 1.30 tak kuar la interview tadi. So, aku rasa dorang dah drop kot interview yang jawapan macam celaka tu. Malam lak time prime time tak mungkin ada la. tetiba jam 8.45 malam, sms keeps on masuk dalam enset. Rupanya interview tadi masuk TV. Malunye!!!!!!! Apapun, thanks kat Kak mariah sebab bagi sokongan. hehehehe...

2 comments:

cacah said...

wow. glamer la...
lalala

gambit said...

Malu la....lalalalalala