Thursday, December 24, 2009

Last day

Hari terakhir keje sebelum aku cuti dan kembali semula keje pada tahun depan.

Tapi yang pastinya aku terpaksa masuk balik keje isnin ni sebab banyak sangat bende yang kena buat. Hari ni aku meeting pagi dan petang. ni baru dapat masuk opis untuk tengok surat-surat urgent.

dan hari ni jugak ada beberapa pegawai khidmat singkat yang menamatkan perkhidmatan. terima kasih atas bantuan yang dicurahkan selama ini. Penghargaan keatas jasa baik semua. Next week mungkin lagi ramai yang tak sambung disebabkan kekurangan bajet. Is the situation really that bad???? Ntah, aku tak pasti...

Tonite is christmas eve, my uncle and aunt must be very busy preparing for the celebration. Unfortunately i dont have their number to wish them merry. Ya, aku ingat aku dah 8 tahun tak jumpa diorang. just came accross their names in the net sometimes. Donno if i can still remember their face or not.

Mungkin balik lambat hari ni sebab esok pun cuti. maybe i go and watch movie. maybe, tak tau lagi. whatever it is, nak siapkan keje ni dulu sebelum cuti ujung tahun ni.