Wednesday, December 16, 2009

Orang baru

Ada officer baru mendaftar semalam.
Pompuan...Puan. Lebih berumur dari aku. Bekas keje swasta, background lawyer. Purposely diangkut ke sini atas sebab ada background lawyer itu yang dapat membantu Department aku buat keje-keje legal. Lega rasanya, tak perlu la kot aku nak berkengkang mata baca ayat-ayat lawyer dalam kontrak yang sebijik hapa pun aku tak faham.

Assistant aku dan big boss dah balik dari oversea. Ni tak ngadap dia lagi ni pagi ni. Malas nak ngadap sebab banyak keje yang dia suruh aku buat yang aku tak buat. Sebab malas? Ntah, mungkin aku dah lemau keje kat sini.

Hari ini aku keje dengan rajin sekali (1 kali je) tapi berkali-kali malas. Semoga malam ini aku ceria kembali sebab aku akan tengok filem ini...

2 comments:

cacah said...

wow.
semoga puan baru tu okay okay saja. :) dan dapat ringankan kerja di dept bos.

gambit said...

Hmm...i reserve my comment. hikhik