Wednesday, January 13, 2010

Bersara

Semalam majlis Jasamu Dikenang untuk bos besar aku.

Aku tak pegi sebab banyak hal. Legally tak pegi sebab aku pi meeting kat Melaka. Illegally, sebab aku malas. Banyak faktor yang membuatkan aku malas. Biar la, function pun dah berlalu. Bos kata aku tak pegi sebab aku keciwa, sebab tidak dijemput untuk menyombang soara ku ini. Perlu ka????

Hari ini aku amat malas sekali, dengan kirija yang melambak-lambak ini. Huh! Dah la talian telefon aku belum sambung lagi ni. Banyak betol dugaan.

Hari ini aku mau balik awal, sebab jam biologi aku telah terganggu sejak beberapa hari ini. Ya, aku tido jam 10 malam, dan pas tu bangun jam 12 tengah malam dan tak dapat tido sehingga jam 2. dan aku asyik terbangun pepagi buta tanpa sebab. Ni mesti sebab tengok wayang 'Paranormal Activity', kan. Sejak bila jadi penakut ni aku pun tak tau.

Whatever it is, biar la kalau bole jam biologi aku kembali normal sebab aku tengah ngantok nihhhh!!!!!!

Chow dulu, aku mau kirija.

No comments: