Thursday, January 21, 2010

Tired

Semalam aku sungguh letih.

Balik sedikit awal dari opis, around 6.30 pm. Alhamdulillah traffic sangat membantu sebab tak banyak kereta sangat eventho ada beberapa kereta besar yang eksen sangat nak tunjuk terer dan tidak mempedulikan kereta ku yang ciput ini lantas menghimpit dan memotong sukahatimakneneknya. Apapun, perjalanan selamat dan aku sampai di rumah in 1 piece.

Sesampainya dirumah, rasa macam pening-pening kepala lak. actually masa driving tu pun dah pening-pening namun kuatkan semangat sebab nak sampai rumah cepat. Sampai rumah cepat-cepat solah maghrib and the GEDEBUSH!!!! landing baek punya atas katil walaupun masih berbaju opis. tak nyempat nak mandi.

Then tersedar dalam jam 9 pm, cepat-cepat mandi kononnya nak segarkan badan tetapinya tak berapa nyempat nak buat apa-apa, lepas pakai baju tu terus tido lagi... then 20 minit lepas tu bangun untuk makan then again, tido lagi...

this morning aku rasa letih, macam nak datang lambat je kat opis tapinya aku gagahkan diri jugak masuk bathroom and duduk bawah hot shower dalam 15 minit and alhamdulillah, kembali segar. maybe because over oversleep.

Pagi ini aku sudah ada di opis and my first task ialah untuk prepare report (yang tertunggak semalam) sebagai persediaan mesyuarat petang ini. Hari ini hari khamis, biar la semua kerja ku yang sepatutnya selesai hari ini, diselesaikan hari ini jugak...amin.

2 comments:

akutetapaku said...

Hadapi dengan senyuman…
Semua yang terjadi…
Biar terjadi…
Hadapi dengan tenang jiwa…
Semua kan baik2 saja…
Bila ketetapan TUHAN sudah ditetapkan…
Tetaplah sudah…
Tak ada yang bisa berubah dan takkan bisa berubah
Relakanlah saja ini…
Bahawa semua yang terbaik…
Terbaik untuk kita semua…
Hanyalah untuk menang….
cerie2 selalu...

gambit said...

Terima kasih... :)