Wednesday, January 20, 2010

Out!

Pertama kali aku chair meeting yang ahli mesyuaratnya bengang dan nak keluar bilik mesyuarat.

Hehehe... pressure sangat ka? Kekadang kesian gak aku tengok mamat tu kena pressure, tapi nak buat macam mana. Dah keje dia jadi dia kena la buat. Bila tak buat, tu yang kena pressure banyak ngan orang tu.

Last-last, dia sendiri malu ngan tindakan dia nak keluar mesyuarat tu. Tu la, bertindak ikut emosi sangat. Masa ko kat 'atas' dulu ko tak pandang orang kat bawah. ko ingat orang gomen ni tak reti buat keje. orang kaye macam ko tu dah terer sangat sampai semua gomen prosedur ko anggap macam tak berguna sangat berbanding duit ko yang banyak tu. kang sekarang dah kena pressure ngan orang gomen yang gaji ciput ni. huh!!!

Apapun, aku sangat letih hari ini sebab banyak benda yang kena buat; report 4 meeting semalam, pas tu dengan berita assistant aku nak kena transfer, ngan cerita itu dan ini dalam opis membuatkan otak aku jadi letih. rasanya macam nak tido kejap ilangkan penat.

Hari ini, cepat la berakhir sebab aku dah penat!

4 comments:

Anonymous said...

sabar itu separuh dari iman... cerie2 slalu...

gambit said...

thanks, masalahnya mamat tu yang tak sabar... sian kat dia, kan.

cacah said...

huu... mantap... i like.

gambit said...

mantap???? huahuahua....