Saturday, April 3, 2010

Assistant baru

1 April lalu aku dapat assistant baru, menggantikan assistant lama.

of course la assustant baru akan ganti yang lama (cit!!!). So far ok je kot cara dia kerja. kelakar sebab nampak kelam kabut. hehe... relax la. aku bukan jenis suka pressure assistant aku. ye la, mana taknya. assistant aku yang satu tu pulak kelam kabut bila aku tak bagi keje kat dia.

esok aku akan travel ngan dia ke Sabah untuk trip pertama dia selepas join unit aku ini. dengar cerita ini juga kali pertama dia ke sana. kan baik tu bos ngko ajak ko pi tempat yang belum ko pegi. bos lain ado??? hehehe...

just like my previous assistant jugak yang aku suruh gi obersi tu walaupun bos offer kat aku dulu. sebab aku dah janji akan hantar dia gi obersi untuk mesyuarat / training / seminar kalau dia masih bertugas dibawah aku. Alhamdulillah, Allah bagi kesempatan itu pada dia (walaupun aku rasa dia travel ke obersi lagi banyak kali dari aku pegi obersi). tapi janji tetap janji. dan sebagai bos aku dah tunaikan janji aku.

ni aku baru abis tolong kawan kenduri ni. letih tapi meneruskan jua perjuangan dalam God of War III. Ni ada pulak part dalam game tu yang aku tak lepas lak walaupun dah 30 kali ulang tayang. tensionnya!!!!!

ok la, mau sambung itu game.

4 comments:

cacah said...

gi labuan tu ke? huhuhu... saya pon tak sampai sana lagi.. :P

gambit said...

kalu suka makan chocolate, pi la labuan.

cacah said...

orang gi labuan tak de bawak balik chocolate ke... hehe

gambit said...

Ada... coklat yang dibawa telah menjadi coklat semula. Ops!