Tuesday, April 20, 2010

Trip home

Ada keje di seberang laut sehingga hujung minggu ini.
Nampaknya aku akan balik kampung tapi bukanlah bercuti tetapi atas urusan tugas. tak nak la aku ini nanti di label bercuti dengan tanggungan gomen. cait!!!!

Dah call mummy tadi informed her that ia m on my way this thursday. tak nak jadi macam dulu, kononnya nak buat surprise tapi sampai rumah kat kampung, aku lak yang surprise bila takde orang kat umah sebab semua gi jenjalan tempat adik dan kakak aku. hambek kauuuu!!!!

Luckily gaji time nih. lagipun besday adik aku esok, ingat nak celebrate khamis ni konon. ye la, dah 10 tahun aku tak celebrate besday. just kirim salam and wish thru phone saja. kali ni bawak adiah sekali. apakah adiahnya???imagine bende ni dalam kaler pink (untuk adik pompuan aku).

kalau tak bersyukur gak aku bagi, meh ambik balik.

3 comments:

Mrs. Mel said...

aduh..untungnya jadik adik.. hehehe

cacah said...

wah! saya pun nak jadi adik bos jugaklah! besday saya bulan 7!

hari tu kat lowyat ada sorang makcik bagi nset nokia x6 kat anak dia yang baru umur 19 (teka je)... huhu jeles...

gambit said...

Mrs Hakim, yang gumbira adalah adik. yang merana adalah abangnya. Wawawa....

Cacah, nanti kita print gambar enset tu masuk dalam sampul wish besday bulan 7 kang. hihihihi