Sunday, March 1, 2009

Hari Tentera Darat

Kepada sahabat-sahabat ku yang masih lagi memakai baju celoreng hijau, selamat Hari Tentera Darat.

Kepada yang dah pencen, selamat berpencen.

Update of the week. Malasnya update bila line broadband tak stabil. Nak upload pic pun macam siput je. Nak update blog dan jawab tag pun terasa malas, especially tag yang kena letak gambar-gambar ni. Kalau update kat opis, harus la tidak sempat. kalau update kat rumah, harus la line nya macam hanj**gs.

Minggu ini aku habiskan masa kat rumah saja. Tidak ke mana-mana walaupun perancangan asal mau ke opis sebab keje melambak-lambak. Minggu depan mau bekerja keras lagi sebab MPK yang dijanjikan hari tu masih belum nampak bayangnya lagi. Ada la aku bawak contoh-contoh, tapi sehingga ke hari ini baru 1 mukasurat yang aku tengok. Malas...

Nak masukkan entry yang hebat-hebat tapi takde cerita yang hebat. Cumanya aku mau meneruskan membaca novel yang aku beli tahun lepas. Takk abis baca lagi ni. Novel kanak-kanak, sesuai dengan level bahasa omputeh aku yang tak berapa omputeh lagi ni. Kononnya nak sambung study kat oversea, tapi bahasa omputehnya hampeh. Jadi dilupakan niat itu (sambil nyanyi lagu Niat oleh Elyana).

Tahun ini aku mau abiskan baca novel ini.... (sambil mata dah kuyu nak tido)...

No comments: