Tuesday, March 17, 2009

ParLemon

Yey!!! Aku masih di parlimen. Update dari parlimen.

Dalam kesempatan nak mengucapkan takziah kepada Ayoi sekeluarga atas pemergian ayahanda tercinta ke rahmatullah. Semoga tabah dalam menghadapi ujian ini.

Berbalik kepada citer kat ParLemon ni. Aku memang dah nak balik petang tadi, tapi sepertinya aku tak sampai hati pulak nak tinggalkan sorang junior officer ni kat sini. Lagipun officer lain dah balik (tapi ada jugak yang nak datang time-time maca ni semata-mata nak jawab 1 soalan!). Jadi, take responsibility duduk sini la. Esok mungkin aku tak ke Parlemon. Sebab banyak yang nak kena buat kat opis yang telah lama ditinggalkan itu.

Sudah ku pulun 2 pinggan nasik goreng kejap tadi, sebagai pengalas perut supaya bila sampai di rumah, aku bole terus tido. Letih... Sekarang ni pun masih letih lagi. Hari ni merupakan hari ke-4 aku kat ParLemon nih. Bertugas yang bukan tugas aku.

Esok aku mau kat opis saja, tidak mau datang.

nanti la aku diskas dengan bos. Pikiran sekarang aku cuma mau balik... balik... balik...

3 comments:

~ayoi~ said...

Tima kasih Stien. Dlm kesibukan tugas, sempat jua kau update blog sambil ada dedikasi utk aku sekeluarga. Moga arwah ayahanda damai di tempat baru

MamaIcha said...

apa parlemon tue??? sedap kah??? hahaha!!!

gambit said...

Ayoi, no prob. At least tau perkembangan kengkawan walaupun berada di ParLemon.

Ju, ParLemon tu sedap gak. Sampai tertido2 sebab sedap sangat.