Monday, March 16, 2009

ParliMonday

Monday. Supposed to be a fresh start.

Like usual, it's Monday Blues. another day at the Parliament. Malas nak berceloteh tentang parlimen yang memeningkan kepala ni. Kepada sesiapa yang bakal kena hamun pepagi ni, sorry morry... aku takde mood nak melayan korang.

Last Saturday and Sunday, i spent my weekend at the office, preparing Manual Prosedur Kerja. More like preparing Manual Prosedur Keji. Finally, with the effort of all office members (accept my assistant yang balik bercuti tengok anak, and the other one yang tak datang sebab anak sakit), the first draft of our beloved MPK pun muncul. Semalam, aku balik awal sedikit dari hari Sabtu tu. Sampai rumah, aku tido. Bangun jam 10 malam and mencari-cari makanan. Bila dah kenyang tu susah pulak nak tido. So, aku tido jam 1 pagi.

This morning, rush ke Parlimen. This is the 3rd day aku ada kat sini. Ramai yang berjanji nak datang tapi sampai sekarang masih tak nampak batang hidung. Mampus korang la!!! (sorry, bahasa kesat di pagi hari).

Kalau ikutkan hati, aku mau half day je keje hari ni. Nak ikut hati????? Tengok la lepas jam 12 ni karang. Apapun, aku mau go thru my new MPK tu dulu sebelum pass kepada boss untuk dinaik taraf.

kepada korang sumer, selamat bekerja.

No comments: