Wednesday, March 18, 2009

Par d'Lemon lagi...

Yes, people. Aku Di Par d'lemon.

Restoren perancis??? Restoren perancis korok mu. Ni bertugas namanya.

Semalam aku dah kata tak mau ke sini tapi aku terpaksa jugak ke sini. Sebab ada lagi yang belum selesai nampaknya. Aku sampai lambat ari ni ke Par d'Lemon memandangkan terpaksa berkejar-kejar nak dapatkan input dan bagi input.

Sekarang aku ni masih pening-pening di Par d'Lemon. Semalam tak cukup tido, sampai umah hampir jam 1 pagi. Nasib baik sempat dinner sebelum balik rumah. Pas shower, aku tido. The next thing yang aku ingat, pagi tadi dikejutkan dengan alarm dari enset. Dan aku pun meredah hujan di waktu pagi untuk ke pejabat.

Masih lagi aku di Pard'Lemon, masih menanti waktu lunch... masih menanti....

3 comments:

Anonymous said...

How about today? Masih lagi perlu ke "tenpat itu"?

RsB said...

Khabarkan oran-oran di Parlimen, suatu waktu nanti ku kan kembali...hehhhehhhehhhhh..

gambit said...

Faruqy, dah tak pi dah hari lepas tu sebab menteri dah gulung. Nasib tak kena gulung sekali.

RsB, kehadiran ko kat Par d'Lemon tu menang dinanti-nantikan. Hahaha...