Thursday, May 14, 2009

mood masih down

Masih lagi malas-malas hari ni.

Tambahan pulak hari ni hari Khamis. lagi la malas dibuatnya. namun, keje melambak-lambak menyebabkan aku terpaksa buat-buat rajin. pagi ni cuba la jugak buat-buat ceria tapi tak bole. what to do, keje kena siapkan jugak (walaupun lambat).

Pagi ni jugak assistant aku report untuk bertugas di tempat baru. officially out of the department. sedeh gak la sebab dia assistant pertama aku sejak aku di appoint jadi bos. more like a friend than an assistant. sekali lagi, what to do, keje kena jalan jugak.

The new assistant akan report duty petang ni. actually orang dalaman jugak yang ganti. but then, aku semacam malas pulak nak ngajor orang-orang baru ni buat masa ni. biar la dia buat familiarisation sendiri. lagipun dia orang lama. pandai la dia bawak diri. bukannya budak kecik yang aku nak ajor bertatih. dah bole berlari pun. dah ada anak yang bole berlari pun. bos jugak yang tak kawen-kawen. bila la mau mimpi kena patuk ular?????

p/s: entry di kala boring dan mood tengah down.

(AKU TENGAH BORING NIH... APA KAU NAK????)

2 comments:

MamaIcha said...

dia ke dept mana ya??? cam nampak dia kat 'udara' ptg smlm...adakah????

gambit said...

dia dapat department yang paling takde keje dan buat orang lain buat keje department tu. susah keje kat department tu tau...sian dia.