Tuesday, July 14, 2009

1 week

Dah seminggu adik-adik aku balik.

Tapi rindunya masih belum hilang. Malam selasa ada pasar malam kat tempat aku. Minggu lepas adik-adik ku sempat jugak ke pasar malam ni untuk beli makanan. Malam ni aku terasa malas pulak nak ke pasar malam. ye la, teringat kat diorang berdua tu.

Tadi aku singgah Giant, beli kertas warna. Nak framekan gambar yang kitorang ambik kat Aquaria KLCC hari tu. Setelah gigih menggunting dan bertukang, akhirnya siap gak hasil seni yang tak seberapanya ini...


esok nak bawak ke opis, nak gantung pada tempat yang sesuai.
Betapa aku rindu pada mereka sekarang ini...

2 comments:

MamaIcha said...

cantik gambar tue..mcm dlm air gitu :D

gambit said...

Ya, betul tu. Ju tak tau yang duit abangnya ini juga mengalir seperti air yang deras semasa ke sana. Tiket aje dah RM82. mau pengsan rasanya...