Thursday, July 9, 2009

Tag oleh Jijix

OK la, selepas lama menghilangkan diri, baru muncul dan terus menjawab tag.

Actually very busy melayan kerenah adik-adik yang datang dari Sabah. Nanti la baru aku cerita pasal semua itu. Buat masa ini, kita konsentrat pasal menjawab blog:

1. Bekas kekasih saya adalah : -> sebenarnya tiada sebab saya masih setia pada yang satu...

2. Saya sedang mendengar :-> lagu dari Album Ayu Damit (pemenang 1 in a million musim kedua). Very the best!

3. Mungkin saya patut:-> berambus dari department yang sedang diduduki sekarang bagi mengelakkan masalah mental.

4. Saya suka :-> henfon baru... atau kalau orang bagi saya henfon baru (ini lagi suka!!!)

5.Sahabat-sahabat baik saya :-> selalu membuatkan saya pening kepala sebab dorang terlalu baik perangai!

6.Saya tak paham :-> kenapa la bos saya kekadang macam orang bengap.

7.Saya kehilangan :-> seorang assistant yang baik hati walaupun...

8.Ramai yang berkata :-> aku sombong, tetapi ADA AKU KESAH???

9.Makna nama saya :-> Brave Soldier. Macam ada persamaan pulak

10.Cinta itu adalah : -> satu perkataan yang banyak makna.
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :-> menggodek-godek my henfon. jakun!
12.Saya akan cuba :-> untuk merajinkan diri yang telah semakin malas ini.
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-> infiniti...

14.Telefon bimbit saya :-> iPhone 3G, Samsung F480, Nokia N73, CSL... Coming soon is Blackberry and Acer. Terus boleh buka kedai enfon.

15.Bila saya terjaga dari tidur :-> saya terus bangun la.

16.Saya paling meluat apabila :-> ada orang yang eksen ndak bertempat.

17.Pesta/Parti adalah :-> time untuk berseronok (kononnya) tetapi diakhirnya berduka sebab abis duit.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-> seekor kucing. tetapi masalahnya selalu ditemui, bukan pernah ditemui.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-> 19 sebab pertama kali menjejakkan kaki ke Semenanjung (jakun lagi!!!)

20.Hari ini :-> saya sangat penat sebab banyak kerja.

21.Malam ini saya akan:-> tengok wayang.

22.Esok pula saya akan :-> kerja...kerja...kerja... (macam kau Jijix)

23.Saya betul-betul inginkan :-> sebuah kehidupan yang aman (sekarang ndak aman sebab banyak gangguan dari bos)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-> kononnya boleh berubah menjadi lebih ensem tetapi kekal seperti sedia kala sejak 30 tahun yang lalu.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :-> Pusat membeli belah yang ada arked permainan. (sebenarnya tak perlu arked permainan sebab ada PSP)

26.Makanan Barat atau Jepun :-> Barat, sebab ada darah campuran barat (perasan!)

27.Bilik yang terang atau gelap:-> terang sebab saya suka keadaan yang cerah dan ceria.

28.Makanan segera adalah :-> makanan yang perlu dihabiskan dengan segera!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-> Thank you!

Owh! Begitu penat sekali menjawab tag. Semua yang membaca please kalau rajin jawab ini tag ya.

2 comments:

MyMatahari said...

Jawapan no.24 tu... jangan la perasan ko tu masih 30 nyehhhhhh

gambit said...

Ekceli 30 itu adalah setelah minus 1 year disebabkan pada umur 1 tahun baru mengerti tengok cermin. Hehehe