Thursday, July 23, 2009

Layanan Buruk AMBANK

Memang nak marah ngan AMBANK ni.

Dah la layanan buruk nak mampus, operator lak asyik transfer call dari satu department ke satu department. Bukannya dia nak tanya apa masalah baru nak transfer ke department yang betul. Ni bila aku dah penat cakap, baru kata " encik tolong berhubung dengan department ni ye, sebab department saya tak handle perkara ni." Senang je jawapan ko ye.

Takpa, aku pun dah e-mel pada management dia yang aku dah tunggu 30 minit nak dapatkan layanan dari AMBANK. Pas settle semua urusan kewangan kat situ, aku nak tutup je la akaun aku kat AMBANK tu. Bukannya nak senangkan orang. nak nyusahkan orang ada la. Tau nak untung je. Ni baru sorang menyumpah ko, kalau dah genap 40 orang, harap-harap ko lingkup la sebab asyik dok naya orang.

PERIOD!!!

2 comments:

MamaIcha said...

oppssss sape yg period nie??? lariiiiii

gambit said...

adakah??? Ops!!! pengsan...