Friday, July 17, 2009

Harry Potter (movie review)

Aku dah tengok Harry Potter & The Half Blood Prince semalam.


Well, since aku bukan la peminat mati tegar (diehard fan) jadinya aku tak seberapa mau enjoy itu movie. Lagipun duration movie yang terlalu panjang iaitu 155 minit, membuatkan aku macam mau tido. Tapi movie tu semacam di create bila masa korang terasa mau tido je dia start dengan adegan yang hangit.

So far, movie Harry Porter yang aku tengok selain yang ini ialah HP: The Prisoner of Azkaban. Selainnya kurang menarik minat aku. Tambahan pulak masa movie tu keluar, Lord of The Ring pun keluar sekali jadi tumpuan lebih diberikan kepada LOTR compare pada HP.

Tetapi kepada peminat HP, bole la korang enjoy movie ni sebab korang tau ceritanya. Pada aku, aku tengok movie ni for the sake of watching it. Nothing more...

No comments: