Sunday, February 1, 2009

Hari Wilayah

Dah lama tak update blog ni. 2 sebab, sama ada malas atau busy. Untuk mengelakkan dikata riak, then i choose malas.

Hari Ahad macam ni macam malas lak nak pi mana-mana, walhal dalam hati memang mau jalan-jalan. Masalahnya fulus nya nggak membenarkan. Kalau jalan-jalan pun setakat nak pi makan and makan saja. Beli-beli barang tidak diizinkan pada masa ini. Mau basoh kereta pun macam malas sebab cuaca dok mendung je nih.

Nak nonton DVD? Atau DVD nonton aku? Urgh!!!

Keje opis melambak-ambak bawak balik ni coz tomorrow is public holiday. Rasanya macam nak buat keje ofis hari ini and spend the rest of the holiday tomorrow watching movies. Sounds great. But still, program hari ni masih lagi belum di plan and keboringan yang teramat ni memang mengganggu jiwa.

Merapu je kan entry hari ni? Ntah la, mungkin sebab aku lapar kot. Kebiasaannya bila dah merapu-rapu macam ni, itu tandanya lapar. Aku terasa badan aku ni macam ringan dah. Belum timbang lagi. Last time dalam 70kg, hap lagi la nak timbang. Chikeding je aku sekarang ni. Banyak berfikir kot. pasal apa ya??? Aku sendiri pun tak tau.

Ok la, kalau ada entry yang hebat-hebat gitu baru la aku masukkan lagi. Hopefully i good entry before today ends. It's hard to post a new one, especially when you have nothing interesting in mind, only piles of junk which need to be eliminated.

Have a good day, folks. Peace...

No comments: