Saturday, April 11, 2009

Kursus

Ya, lama aku berkursus di tepian hutan.

kursus kepimpinan katanya. Kepimpinan apa yang buat tepi hutan. lantak la. yang penting aku dah selamat pun menghabiskan kursus tu dengan jayanya. Ramai yang kata itu sesi brainwash, tapi yang aku rasa, fasilitator yang di brainwash dan bukan kitorang. Ye la, yang datang semua kaki mengarut. Terus fasi tu terasa menyesal kot sebab jemput kitorang berkursus.

Ok la, malas la aku nak cerita pasal kursus tu. Yang membuat kursus tu menarik sebab ada kawan-kawan sekelompok. satu batch la. Ada Pegawai Khas Berambut Merah, ada OshkoshbiGosh, ada jugak si D (yang masih belum mendapat DVD citer cine tu) dan macam-macam lagi la yang tak sempat dimintak alamat blognya. Masalahnya dorang ni ada ka alamat blog, atau ada ka blog?

Heboh jugak pasal pegawai Kerajaan yang reveal kesibukan dan jadual dorang dengan orang-orang besar negara dalam blog. Bagi aku, ko sbuk tu lantak ko la. Yang sekarang ni dah nyusahkan orang lain sebab blog pegawai gomen ni dah kena pantau pulak. Ok la, malas mau citer pasal orang lain. Biar la, asalkan blog aku ni tak nyusahkan sesapa udah le.

1 comment:

Anonymous said...

hi encik gambit yg suka mengarut...hehehee...betul ke blog gomen officer kena pantau?maklumlah saya dah lama cuti