Wednesday, April 1, 2009

Official Trip

Baru tiba dari Sibu.

Seharian meeting kat sana. Malas sebenarnya nak pegi sebab aku baru balik dari Kuching Isnin lepas. Suppose pegi dengan bos tapi dia ada meeting lain lak last minit. So, aku kena chair the meeting. Aku ingat yang datang meeting dalam 8 orang tapi yang datang tadi pun dah nak 20 orang. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik.

Perjalanan balik tadi amat menakutkan sebab banyak sangat langgar awan. Musim ujan la. Walaupun naik Airbus 330, terasa jugak semput dan kecut perut bila kena air pocket. Alhamdulillah, selamat tiba dan sempat untuk mengupdate blog.

Terasa sepertinya aku sedang malas-malas mau update blog ini. Adakah suda semakin sibuk, atau semakin malas? Ntah la, kononnya mau mengupdate blog dari Apple itu tetapinya mahal mau dibayar. So, aku rasa better aku update pakai Windy je, lagipun aku bayar gak yang bil si Windy ni. huh!!! Membazir sungguh!

Sebenarnya aku masih lagi menunggu satu lagi buah yang tengah di order ni...

... ala, blackberry je...


2 comments:

~ayoi~ said...

berapa byk buah nak beli la.. buah epal tu pun boleh tambah perasa blackberry dlm dia.. tak perlu beli byk2 buah

gambit said...

Hehe... still under progress lagi pembelian tu. Ntak dapat, ntah tidak. ni nak download application kat iTunes nih...