Monday, April 27, 2009

Pertandingan menembak

hari ni pi pertandingan menembak jatuh piring anjuran Rejimen Askar Jurutera DiRaja (Wataniah).

Alhamdulillah, skil menembak tu masih ada lagi. Dapat tempat ke-3. Sepatutnya dapat tempat ke-2 tapi disebabkan nak jaga ati Datin-Datin yang bertanding, terpaksa la di suku akhir, grup aku ni dimintak lawan dengan geng Pegawai bagi memberi laluan kepada DAtin-DAtin lawan tembak dengan Dato'-Dato' sekalian.

Ni nak bagi petua ni cemana nak tembak bagi masuk target. Korang bayangkan muke sesape yang ko memang nak tembak kat opis korang. sure kena punya. Disebabkan banyak benar orang yang aku nak tembak kat opis nih, harus la banyak target yang kena. Muahahahaha (gelak jahat). Hari ni kiranya aku mengambil peluang melepaskan geram aku pada soalan-soalan HLP yang tak masuk akal tu.

Letih...letih sungguh hari ni. Balik je dari pertandingan, aku tido sepuas ati. Ni jam 11 baru bangkit nak cari nasik. Esok tengok la kalau aku rajin aku akan pi keje. Kalau tak, ambil EL. gambar nanti la aku upload. Sebenarnya aku ni kan jenis malas nak bergambar. Nanti la kalau aku rajin ye... apa pun, gumbira sebab dapat tempat ke-3 (walaupun tanpa adiah sebab hadiah hanya untuk tempat pertama dan kedua saja). Keji!!!

Mata pun dah ngantok. Selamat malam sumer...

No comments: