Monday, August 3, 2009

From Penang

Ya, aku baru balik dari Penang.


Mewakili bos untuk merasmikan kursus. Dah la aku tak baca lagi teks ucapan tu. Buat malu je sebab orang yang tak ada dalam majlis pun aku sebut sekali. Well, dah namanya bacakan teks ucapan orang, harus la dibaca sebijik-sebijik. tetapi bila aku terasa ayat-ayat teks tu dah semakin merapu, harus aku menggunakan skrip sendiri. Elok daripada aku nak malukan diri sendiri kat situ.


Sempat jumpa member-member kat Universiti lama, and dapat makan kat restoran yang kononnya hebat hasil titik pelu Alumni. tapi aku tak paham macam mana la dorang ni pilih tempat. Buat restoran yang dikelilingi pokok-pokok yang banyak semut. Aku tak tau la burger yang aku makan tadi penuh ngan semut ke idak sebab dah macam-macam sos yang dorang bubuh. semut lak hurung kaki, tangan, atas meja segala bagai. Dah la tu takde kipas lak. alasannya tak nak daun-daun pokok masuk dalam makanan. kalau tak nak masuk dalam makanan, jangan buat restoran bawah pokok, ngok!


Apapun, gembira dapat berjumpa dengan kawan-kawan lama. Paling gembira sebab semuanya masih sihat walafiat.


Ada masa, kita jumpa lagi ya...

No comments: