Friday, August 28, 2009

hujung minggu

Lagi setengah jam aku mau balik rumah.

Suasana cuti 3 hari sedang melanda. Anginnya kencang sekali. Walaupun masih ada masa lagi untuk buat keje, tapi kemalasan sudah menguasai diri. Harus kah aku menghabiskan sisa-sisa waktu bekerja ini untuk mengupdate blog ini? Ya kot (padahal sedang update la ni).

Hari ini highway musti jamm gila. Ye la, cuti panjang biasanya orang ambik peluang untuk balik kampung. dan laluan balik keje aku tu la yang selalu menjadi laluan utama orang balik kampung. Harus la hari ini aku ikut jalan dalam. save on tol tapi jaraknya yang panjang. harap-harapnya takde la lambat sangat aku sampai rumah.

Aku masih kat opis. banyak bende yang bermain kat kepala. Sekarang ni tengah layan Faizal Tahir, Sampai Syurga. (bukannya nak dengar bacaan Quran...apedah!!!).

Mood nak balik dah semakin membara. MAu berkemas sebelum balik ni.

Selamat bercuti dan Salam Merdeka.

2 comments:

cacah said...

semalam saya tersangkut sekejap dalam jam di antara senawang ngn seremban... lepas rnr seremban baru clear... :P

gambit said...

sebab tu la malas nak ikut highway kalau dah tau ujung minggu tu nak cuti panjang. kalau bukan bulan puasa, ok la jugak. bulan puasa ni tak larat nak layan traffic jamm...