Sunday, September 13, 2009

Ahad yang boring

Ya, hari Ahad ni adalah hari yang paling boring minggu ini.

Baru aku kira-kira gaji yang dapat kat tangan ni. walaupun baru 3 hari berlalu, nampaknya semakin surut dan surut lagi. Ni nak balik kampung ni macam mana aku tak tau la. mesti ada lagi yang nak dibeli, itu dan ini.

Hari ini aku kuar rumah kejap (setelah plan mau keluar semalam tidak jadi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan... mengaku cepat sapa yang bersalah tu). Tapi memandangkan dompet pun kurus semacam je jadi aku pun patah balik ke rumah. Layan PSP. Tapi perasaan nak jenjalan ni membuak-buak nih...huh! Aku rasa aku akan kuar kejap lepas maghrib ni.

Aku tau keje opis yang aku bawak balik hari tu masih belum disentuh lagi. Mungkin kejap lagi...ya, mungkin aje.

Semalam aku pi MPH, beli buku. Ni dok sibuk prepare untuk PTK ni, kalau terpilih. Jadi aku beli la buku yang nipis-nipis aje. Senang dibaca. Lagipun tengah nak kumpul resit untuk income tax tahun depan. Oh ya, zakat harta dan fitrah belum bayar lagi ni. Mungkin minggu depan la kot.

OK la, tak lama lagi nak berbuka ni. Aku mau pi cari makanan dulu ya...

Selamat berbuka.

No comments: