Thursday, September 10, 2009

Kalah

Aku kalah.

Ya, aku kalah dengan tangisan mummy di telefon semalam. Semalam aku call ke rumah, bertanya macam mana aku nak kirim barang-barang untuk anak buah aku. Seperti yang aku agak, mummy bertanya bila aku balik. Aku kata minggu depan, dan lepas itu aku dengar suara mummy berubah. Cepat-cepat aku mengalihkan perbualan kepada perkara lain.

Hari ini aku tak sampai hati untuk tidak balik ke kampung raya ini, walau pun dalam perancangannya aku memang akan balik 1 minggu lepas raya. lepas kerja tadi aku ke KLIA, tempah tiket kapal terbang. Ada 1 seat tapi raya kedua. Aku ambil jugak. so, officially aku balik raya nanti. cuma sekarang aku perlu ambil cuti.

Malam ini baru aku bole tidur nyenyak...

2 comments:

MamaIcha said...

balik la..tiada apa yg lebih membahagiakan ibubapa selain dapat bersama2 dgn anak tersayang :)

gambit said...

Ya, akur jugak pada kehendak takdir...