Friday, September 25, 2009

Tayar malatops!

Ya, tayar malatops!

Tapi bukan tayar kereta aku, hanya tayar lori sebelah yang malatops. Nasib baik tayar yang meletop tu tayar sebelah kiri. Jadi idok le lori tu terhuyung-hayang masa kat highway tadi. cuma seram jugak sebab masa tu kereta aku betul-betul sebelah lori tu. alhamdulillah lori tak dipandu laju dan tayar yang meletop tu pun bertentangan dari kedudukan kereta aku.

dan alhamdulillah jugak aku takde sakit jantung. mau gak luruh jantung aku tadi dengar ada letupan. ingatkan lori tu yang meletup, atau ada orang main mercun kat highway. tapi rupanya tayar yang meletup. nasib baik aku tak pitam masa drive tadi.

fuh! dugaan sungguh. dah le bermalas-malasan nak keje hari ni. cuaca pun mendung semacam je. pagi tadi jam 4.30 pagi ujan lebat. rasa macam nak sambung tido je, malas nak pi keje. tapi gagahkan jugak drive ke opis. sampai opis, boss besar (dan boss saiz besar) pun dah ada sekali. lagi la mood keje aku merudum...gedebushhhh!!!!

jam udah menunjukkan jam 9.40 pagi tapi satu keje pun belom start. malasnya... malasnya... malasnya... tengahari ini mau ke mana? aku pun tak tau lagi. yang penting nak sembahyang jumaat kat mana sebab tak pasti lagi surau/masjid mana yang cukup jemaahnya memandangkan jumlah orang yang datang keje ni macam tak cukup aje nak solat jumaat (alasan la tu tak nak pi solat).

Ok la, aku mau buat keje dulu, ok. Chiow!!!

No comments: