Monday, September 28, 2009

Monday blues

Ya, aku berpakaian serba biru.

Menyambut hari Monday Blues ini dengan tema yang sesuai dengannya. Trafik hari ni kira ok. Takde la jamm sangat walaupun banyak kereta. Mungkin sebab aku keluar awal tadi. Cuma stuck kejap kat tol sebab line Touch & Go dan SmartTag buat hal. Dua-dua tak leh pakai. Ntah tak tau apa sebabnya. Kereta banyak yang bunyikan hon sebab dah lambat. Sayangnya aku tak mengambil bahagian dalam acara meng'hon' petugas tol tu sebab tak sempat, dia dah baiki line cepat-cepat. Nasib baik ngko...

Sampai opis hari ini aku lelap jap. Pening kepala. tak cukup tido kot. ye la, dok layan internet sampai midnite. then sambung lepas subuh tadi. semuanya sebab nak update iPhone ni. ni yang aku malas ngan iPhone ni, selalu sangat nak kena update. Kalau tak update, banyak pulak aplikasi yang tak bole pakai. jam 8.25 pagi tadi dengkuran aku dikejutkan oleh panggilan telefon dari bos aku, dah start mintak itu dan ini. Boring!!!!!

Ni aku baru nak buat keje ni, terasa boring sangat. Dah la cuaca kat luar pun mendung-mendung bahasa je, membuatkan mataku semakin layu... dan layu... dan layu lagi. Kalau dapat selimut dan bantal ni, sure lena.

Oh hari Isnin, cepat la kau abis sebab aku nak cuti. Ya, aku cuti esok. (tapi kena standby pi meeting... apa punya cuti la macam ni).

Selamat bekerja!

No comments: