Tuesday, January 13, 2009

6 tahun

Sedar tak sedar, telah 6 tahun aku berkhidmat sebagai penjawat awam.

Banyak duka dari suka. Sebabnya banyak KEJE... dan banyak KEJI!!!!

HUARGHHHH!!!!!!

Bos akan pi meeting sat lagi. Aku mau lari cari makanan. Cafe kat bawah dah penuh sangat ngan orang. Ye la, menjelang ujung bulan ni semua makan kat cafe. Tanda-tanda ekonomi merudum.

Kepada kengkawan se batch ku, DPA 1/2003, Selamat Ulang Tahun Perkhidmatan Ke-6 dengan ucapan, korang tak nak pencen awal ka????

Selamat bekerja!!!

3 comments:

MyMatahari said...

Wahhhhh... 6 taun sudah ka? Next year boleh masuk darjah 1 sudah tu!

MyMatahari said...

p/s: Bebola ajaib aku bilang ko makan nasi ayam di KL Sentral last fri.. bila ko mo memblanja aku nie?! Sampai meletup laa aku nie menunggu...

gambit said...

Jik, tu la. ndak sadar jugak suda tua. kau mimang ada di KL Sentral, kan. Bah, bilang saja bila mau di belanja, but before kau malatops la.