Tuesday, January 6, 2009

Debaran

Bos masih dalam bilik meeting. Actually hari ni merupakan hari penentu kedudukan aku kat Department ni, sama ada aku kekal atau aku akan transfer ke department baru. For sure aku ke department baru la sebab boss baru tu beriya-iya sangat aku ke department dia. Biasa la, jenis PEMALAS!!!

Debaran jugak melanda bila mengenangkan bila aku kena turun ke department baru. Adakah immediately ataupun ada jangka masa yang tertentu? Aku malas nak ambil pusing. Kekadang malas nak pikir. Pagi tadi bos baru tanya lagi bila nak turun ke department baru. Aku just senyum sumbing.

Bos masih di bilik meeting dan jam hampir menunjukkan jam 5.30 petang. Aku sudah mau pulang... Esok mungkin aku akan tau keputusannya... ya, mungkin esok sebab aku sedang packing mau pulang.

No comments: