Thursday, January 15, 2009

New office

Since ofis baru aku dah ada, so aku pun slowly berpindah. Bilik baru ni keluasannya setengah dari bilik aku yang dulu (sedeh)... Jadi banyak barang-barang yang aku tak bawak ke ofis baru ni. Pemandangannya boleh tahan jugak la.Ngadap car park. Dah takde view tasik yang lawa itu.

Aku belum bercadang untuk mengupload gambar pejabat aku kat situ sebab tak berapa lawa lagi bilik ni, dengan cat yang tertanggal-tanggal. Kalau ikutkan ati, mau je aku datang ofis ujung minggu ni untuk cat ofis aku tu. Tapi apakan daya, ni bukan hak aku pun. Terpaksa la aku menerimanya dengan rela.

OK la, aku mau meneruskan kerja ni. Jadi nanti aku bagitau lagi pasal opis aku yang tak best nih...

3 comments:

MamaIcha said...

ya, deco bersama stien...:)

gambit said...

Mesti berusaha untuk menghias bilek yang tidak chantek itu.

Kak M said...

nak table runner x?