Tuesday, January 20, 2009

Lelah

Penat rasanya dalam beberapa hari ni.

Buktinya bila blog pun tak ber'update'. Hanya berminat untuk membaca blog kengkawan. Banyak sebenarnya yang nak dimasukkan dalam blog tapi semua longgok dalam 'draft' saja. Bila nak update terasa seperti dah basi la pulak.

Takde yang menarik berlaku sepanjang beberapa hari ni, cumanya aku start melayan CD Faizal Tahir. CD dibeli beberapa hari sebelum AJL 23, dan kemenangan Faizal untuk lagu Sampai Syurga begitu mengujakan sehinggakan itu la lagu yang menemani aku tatkala memandu balik dari kerja.

Memandangkan banyak aksi-aksi menjerit-jerit dalam lagu tu (and for sure suara aku tak sampai nak tarik-tarik tinggi macam tu), terpaksa la Savvior menjadi mangsa jeritan dan lalakan. Aku rasa pemandu yang bertentangan musti ingat aku dok meraung macam gila ka, apa ka dalam keter tu sorang-sorang. Ye la, nak ambik feel la katakan.

Ntah la, beberapa hari ni macam malas la pulak. Tadi baru je abis meeting department. Malas jugak nak layan sebab pengerusi dok membebel. Biar la, asalkan dia bahagia. Masalahnya aku yang tak bahagia.

Jam sudah menunjukkan jam 5 petang...dan aku masih lagi melayan lagu Sampai Syurga.

2 comments:

Kak M said...

lain macam je... lagu tu ada membawa makna kah? hehehe

salina said...

saya pun suka lagu tu..nak pinjam CD bleh..(eikkk....)