Sunday, September 14, 2008

Buka puasa

Hari ini aku berbuka puasa kat umah member aku. Last friday aku berbuka puasa kat R&R Seremban sebab tak sempat sampai rumah. I tot tak ramai sangat orang masa tu. Bila sampai R&R tu, bukan setakat ramai, parking pun takde. So, aku hanya minum air and solat maghrib dan meneruskan perjalanan ke Jusco Seremban then makan kat situ. Makan apa??? KFC la, of course. The new curry Hot and Spicy Chickennya not that delicious tapi bedal jak la.

Yesterday pulak, aku buka puasa dengan awek aku kat Nilai. Kat Restoran Ayuni. Saat kami tiba di restoran tu, disambut dengan perkataan:

BOKING
(instead of booking)

(rugi rasanya tak sempat ambil gambar sebagai bukti sebab tak tahan ketawa dari awal sampai restoran sampai balik).

Makan nasik goreng belacan (yang lebih rasa nasik dari belacan) and ice blended chocolate. Burp!! !Kenyang!!!

Yesterday jugak mummy kata dia dah dapat barang-barang yang aku kirim sempena raya. Memandangkan tahun ni aku tak balik, normally beli la baju-baju raya for the whole family and extra duit raya. Since ada bonus tahun ni, cadangannya macam nak bagi duit raya jugak la pada sumer adik-beradik (bila nak kumpul duit nak kawen ni???. Nanti la kalau dah menang RM1 juta nanti, baru fikir kawen ya. )

OK la. Dah nak berbuka ni. Mungkin kalau sempat, malam karang akan disambung lagi ya...

Salam...

No comments: