Thursday, September 11, 2008

Diskas dengan Dato'

Petang ni aku chair a meeting. Suppose legal advisor aku yang chair tetapi dia tak buat macam tu sebab dia rushing to do sumthing else. (betul ke???). meeting very the hectic one sebab syarikat yang aku deal ni memang susah sangat nak deal. Aku dah meeting few times dengan dia, selalu kacau aku tak kira tempat. Sometimes aku explain benda-benda basic pun dia nak tanya kali-kali. Tapi aku pasrah sebab sebagai penjawat awam memang macam tu. Tapi jangan la selalu sangat kacau sampai aku agak tertekan sebab asyik kena kacau je.

Dalam meeting tadi tu pun aku dah agak marah dah. My assistant perasan sebab telinga aku dah merah dan my face dah berubah. So, aku pun adjourn the meeting cepat-cepat.

Seperti yang aku agak, syarikat tu pi jumpa Dato'. Dan aku kena jugak explain jugak sekali lagi pada Dato', sampai berlawan jugak la dengan Dato'. Aku punya basis untuk bercakap. Dan aku tau dengan bercakap macam tu, aku dah sedia dengan apa jua kesannya.

Tensionnya!!! Tapi nak buat macam mana, dah kerja. Semoga semuanya berakhir dengan baik.

Insya ALLAH...

2 comments:

MyMatahari said...

Amballlllllll....

Jangan kau marah2 baa... dunia nie mmg ramai mahkluk yg palui-palui!

gambit said...

Mimang palui...
wui naa... terus mengkomen.
Thank u for visiting.

Bah, nanti kita bakurapak aaa...