Monday, December 15, 2008

At Penang

Aku ada meeting hari ni kat penang. Seawal jam 6.00 pagi lagi aku dah bertolak sebab aku punya flight jam 7.35 pagi. Bila sampai penang, terus je aku ke tapak projek. Ambik gambar ala kadar dan terus makan nasik kandar kat Merlin. Boleh tahan jugak.

Then, terus meeting jam 2.50 petang sampai jam 5.30 petang. Hajat dihati adalah mau shopping tapi tertangguh sebab meeting lewat abis, risau kalau-kalau stuck kat trafik jamm. kan penang ni terkenal dengan jamm nya. Tapi sangkaan ku meleset bila perjalanan adalah as smooth as silk. Jadi masa yang ada aku gunakan untuk jalan-jalan kat airport.

Aku saje jenjalan kat kedai perfume. Just nak tengok-tengok. Suddenly aku ternampak perfume ni. Memang perfume ni untuk wanita, tapi aku sememangnya suka dengan bauan bunga mawar. Jadi aku beli sebotol. Nak pakai ke ofis, maunya kena kutuk. Tak pun, aku spray je kat bunga mawar dalam ofis aku tu.



Jenama : Paul Smith

Bauan : Rose

Pada sesiapa yang suka akan bauan bunga mawar, bole la cuba perfume ini. Sesuai juga sebagai hadiah kepada awek-awek (jika anda juga penggemar bauan bunga mawar). Kalau botolnya sedikit kreatif, perfume ini akan jadi lebih klass kerana botol sedia ada adalah terlalu ringkas.

Aku kena masuk ofis esok nak settle banyak benda. Malam pun dah lewat. Jadi aku mau tidor.

Selamat malam....

No comments: