Thursday, December 4, 2008

Menjawab Tag Di (Episod 2)

OK la, aku masih tak dapat mengetahui apakah soalan Tag Di mengenai gambar-gambar opis tu. Tapi aku agak ia adalah berkenaan opis. So, ini la gambar opis aku yang tak seberapanya itu...

(Ruang menyimpan fail dan laporan. Fail adalah hasil titik peluh sendiri. Nak mengharapkan admin ofis aku ni, harus la laporan tu masuk kilang recycle dulu baru fail tu sampai)



(Ruang perbincangan dengan tetamu, juga sesuai untuk dijadikan tempat tido. Bunga warna biru di hujung bilik juga adalah hasil titik peluh sendiri since my favorite color is blue)



(Ruang kerja. Ada notebook saja. Larangan menampal-nampal benda-benda tak berkaitan sudah dikuatkuasakan. Jadi dah clear sikit. Yang ada ialah gambar masa muda-muda dulu ambik watikah dan dog-tag. Reben bunga atas speaker adalah cenderahati orang kawen. Lawa jadi tak sampai ati nak buang)


(Susun atur pejabat aku yang tak seberapa luas itu. Tetapi viewnya agak menarik sebab menghadap tasik and Alamanda.)

Tu je untuk opis aku. Aku memang suke something yang simple dan kemas. Sebab tu la ofis aku tak berapa banyak aksesori. Gambar-gambar yang ada pun aku dah sedekah kat orang. Cuma aku nak beli bunga lagi nak letak atas almari besi tu (yang nampak suram je). Nampaknya kena pi balik kat kedai bunga hari tu sebab bunga warna biru dia nampak lawa sikit compare dengan kedai-kedai lain.
Kalau ada duit lebih, aku nak tukar blind kat belakang tu dengan sumthing yang kaler biru jugak. OK la, itu je yang sempat dibuat tatkala di keboringan ini. Dah nak dekat lunch dah ni. So, aku chow dulu...

3 comments:

MamaIcha said...

wah! deko bersama stien...:)

JuSh said...

Boleh pi kedai romantika kat metropoint/warta.Cantik2 juga flower arranggement nye.

gambit said...

Ju : Kembang semangkuk.

Jush : Thanx. Nanti bila dah gaji and tau jalan nak pi sana, baru orang pegi sana.