Friday, December 5, 2008

Volcano

Aku ni dah diibaratkan menjadi gunung berapi yang akan meletup bila-bila masa!!!!

Pagi ni aku jumpa this senior officer, sebab projek pembangunan bawah dia ada masalah. So, aku pun gembira la sebab nak pass isu yang takde kaitan dengan aku ni kepada dia. Suddenly dia kata...

"Eh! Ini isu pembangunan kan? Now you under pembangunan jadi u handle la this matter."

Maunya terkejut badak aku mendengarnya. Wah! Wah! Wah! Ni kira blanket skop keje la ni, mana-mana isu yang ada perkataan "PEMBANGUNAN" atau "DEVELOPMENT", semua tolak kat aku. Banyak chantek muka korang!!!

Aku dah naik hangin satu badan bila mendengar orang cakap macam tu. Dah ko buat t*ik kat situ, pas tu bagi aku basoh ye. Semalam dah bincang dengan E-am pasal benda ni. Seperti yang diputuskan dalam perbincangan tu, aku kena buat Terma Rujukan (chewah...) pasal keje yang Unit aku akan buat. Pass tu, bertekak la dengan bos pulak pasal sapa nak buat keje tu sumer.

Huh!

Moral sudah down, jap lagi mau lari dari opis ini. Cepat la jam 12.15 tengahari. Aku mau lari!!!!!

4 comments:

Green Malay said...

aku pun tumpang hot baca masalah ko ni...apa masalah depa ni...better kau clear cepat2 deengan SUB etc yang patut...

gambit said...

Green : aku tau ko memang hot sebab ko dah tukar jadik warna ijau. aku anta ko belasah diorang, nak tak??? *** lari....

Green Malay said...

hahaha..memang tu keja aku pun...anyway tu la asam garam dalam service...kita rajin sangat dapat penyakit...tak rajin sangat pun dapat sakit...depa tu memang pantang dapat peluang je...

RsB said...

meskipun aku berada di Intan, aku tau; " INI SAPA PUNYA KERJA..? Kau nak aku santaukan dier ker...? Aku memang tengah cari mangsa sapa yang nak aku santaukan..!