Thursday, June 18, 2009

Afgan - Entah

Semalam aku jalan-jalan kat Seremban after opis hour.

Nak ilangkan rasa sedih, harus la aku buat retail therapy (seperti yang disarankan oleh Cik Mariah Tengku Sabrah tatkala menghadapi kesedihan tak dapat HLP). So, aku pi la cari CD Afgan sebab berkenan sangat dengan lagu Entah.

Pusing-pusing nak pengsan tak dapat gak cari CD tu. Entah ke mana menghilangnya. Adakah disebabkan banyak orang indon kat Seremban ni menyebabkan CD itu laris??? So, yang dapat aku buatnya ialah copy and paste dari YouTube je.

Enjoy...



p/s: Pegawai Khas Berambut Merah ada panduan ka kat mana nak beli CD Afgan? Tak nak la download kat internet, tak main la cetak rompak. Hehehe...

5 comments:

MamaIcha said...

sedap lagu nie kan :D

gambit said...

Memang sedap. ada MP3 nya ka??? ***mati la sokong cetak rompak.

cacah said...

i baru nak email lagu ni kat bos. :P

Asraf Sukadi said...

dulu I selalu carik kat rock corner kat gardens Midvalley .. atau pn kat the curve .. insya Allah ada ..

gambit said...

Cacah, tengkiu bagi mp3 nya.

Acap, nanti la kalau dah gaji aku pi. La ni fulus tak cukup. Hehehe