Wednesday, June 17, 2009

Al-fatihah

Malam semalam, dalam jam 11.49, aku terima sms dari staf aku.

Staf aku yang sakit hari tu kat HUKM telah kembali ke rahmatullah. Allah lebih sayang dia, dan harapnya seluruh keluarga dapat menerima pemergian anak lelaki tunggal mereka dengan hati yang tenang.

Mak dia sebenarnya tak nak kitorang bagitau anak dia yang anak dia tu sakit barah hati, takut anak dia risau. Mengikut jangkaan doktor, seminggu dari tarikh barah tu dikesan, dia mungkin akan meninggal dunia. Dan jangkaan doktor kali ini betul, semalam genap 1 minggu dari tarikh doktor mengenalpasti penyakitnya, staf aku tu pun meninggal dunia.

Warga opis aku akan ke rumah allahyarham pagi ni untuk sembahyang jenazah. mungkin aku akan ikut sekali, depends dengan kebenaran bos. Tapi sebagai bos dia, aku mau ikut. Ye la, kita pun tak tau bila kita akan pergi.

Bagi yang membaca entry ini, aku mohon sedekahkan Al-fatihah buat allahyarham Mohd Faizal Amir.

Al-fatihah...

(cawan milik Faizal yang masih ada kat opis ni, jadi kenangan untuk opis aku)

3 comments:

MamaIcha said...

cute jer cawan tue :D

* Al-fatihah :(*

Mrs. Mel said...

cutekan cawan tu..sayu lak rasa hati ni..

*Al-fatihah dan takziah buat keluarga arwah Mohd Faizal Amir..

gambit said...

Ju and mrs hakim, memang kiut pun cawan tu.sedeh pulak tiap kali tengok cawan tu.